Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą ogłasza pisemny przetarg ofertowy nieograniczony na sprzedaż samochodu osobowego marki CITROEN C5 TOURER 10-18, numer rejestracyjny FGW07U7.
1. Nazwa i siedziba sprzedającego:
MIASTO KOSTRZYN NAD ODRĄ
ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
NIP 5992771328, REGON 210966674
Numer telefonu: 48 95 7278100
e-mail: urzad@kostrzy.um.gov.pl
www.kostrzyn.pl
2. Przedmiot sprzedaży:
Przedmiotem sprzedaży jest samochód osobowy marki CITROEN C5 TOURER 10-18, numer rejestracyjny FGW07U7, stanowiący mienie Gminy Miasta Kostrzyn nad Odrą.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka : Citroen C5Typ/model: TOURER 10-18
Nr identyfikacyjny pojazdu: VF7RWAHRMFL512652
Nr dowodu rejestracyjnego: DR/BAU 567923
Nr rejestracyjny: FGW07U7
Rok produkcji: 2015
Data pierwszej rejestracji: 17.12.2015
Data ważności badań technicznych: 28.11.2025
Stan licznika (km): 213 765 km
Kategoria / rodzaj pojazdu : Samochód osobowy
Rodzaj nadwozia: kombi, 5 drzwiowy
Maksymalna masa całkowita pojazdu (kg): 2235
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu (kg): 2235
Masa własna (kg): 1575
Liczba miejsc: 5
Kolor nadwozia: GRIS HARIA METALIK
Silnik – rodzaj: DIESEL – paliwo olej napędowy
Pojemność silnika (cm3): 1997
Moc silnika (kW): 110
Rodzaj skrzyni biegów: mechaniczna 6 biegowa
Paliwo: olej napędowy
Ilość osi: 2
Ogumienie: 225/55/R17. Pojazd wyposażony w komplet opon zimowych. W ramach zaproponowanej ceny sprzedający zapewnia ponadto komplet opon letnich.
Samochód wyposażony jest w: klimatyzację, podgrzewane fotele, kierownicę regulowaną, wspomaganie układu kierowniczego, ABS, poduszkę powietrzną kierowcy. Drobne uszkodzenia lekkie zarysowania z punktowymi wgnieceniem, zarysowana tylna prawa lampa, prawe lusterko uszkodzone (nie składa się), fotel kierowcy na lewym oparciu lekko obtarty. Wymienione uszkodzenia nie wpływają na możliwość korzystania z pojazdu. Auto było garażowane i serwisowane przez cały okres eksploatacji.
3. Tryb przetargu:
Pisemny przetarg ofertowy nieograniczony.
Oferta pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:
1) imię i nazwisko lub nazwę firmy,
2) miejsce zamieszkania (siedziba),
3) numer telefonu,
4) numer PESEL w przypadku podatników będących osobami fizycznymi objętymi rejestrem PESEL nieprowadzących działalności gospodarczej lub niebędących zarejestrowanymi podatnikami podatku od towarów i usług, NIP w przypadku pozostałych podmiotów podlegających obowiązkowi ewidencyjnemu,
5) datę sporządzenia oferty,
6) oferowaną cenę,
7) oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i warunkami przetargu,
8) dowód wpłacenia wadium.
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Sprzedający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Cena wywoławcza samochodu:
Wartość rynkowa brutto, wyżej zidentyfikowanego pojazdu, określona została przez Sprzedającego i wynosi 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) i jest zarazem ceną wywoławczą powyższego samochodu.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej brutto pojazdu co stanowi 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Miasta Kostrzyn nad Odrą nr 86 8355 0009 0024 2963 2000 0005 najpóźniej do dnia 24 Czerwca 2025 r. do godz. 10.00 (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Miasta.
Wadium wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone na wskazany przez oferenta rachunek bankowy niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.
5. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie adresowanej wg wzoru:
Miasto Kostrzyn nad Odrą
ul. Graniczna 2
66-470 Kostrzyn nad Odrą
„Oferta na zakup samochodu Citroen C5”
Ofertę należy przesłać pod wskazany adres albo złożyć w Miasto Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, Biuro Obsługi Interesanta. Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną z obowiązkiem opatrzenia przesłanych dokumentów bezpiecznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym. Wzór formularza ofertowego można pobrać w siedzibie Sprzedającego tj. Miasto Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą lub ze strony www.kostrzyn.pl .
Termin składania ofert ustala się 27 Czerwca 2025 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu do Urzędu.
Termin związania ofertą Sprzedający określa na 14 dni.
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
1) została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
2) nie zawiera danych i dokumentów, zgodnie z wzorem formularza ofertowego, lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
O odrzuceniu oferty Sprzedający zawiadomi niezwłocznie oferenta.
6. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 czerwca 2025 r. o godz. 10.30, w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2 (II piętro), 66-470 Kostrzyn nad Odrą.
7. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu:
66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2 – Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą . Pojazd będzie
udostępniany zainteresowanym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 – 14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym pod numerem 95 727 81 00.
8. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienie przetargu na sprzedaż samochodu bez podania przyczyny.
9. Inne informacje:
1) sprzedający wybierze oferenta, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia i który zaoferuje najwyższą cenę za pojazd będący przedmiotem przetargu,
2) w przypadku zaoferowania równorzędnych ofert o najwyższej wartości przez więcej niż jednego oferenta na dany pojazd zostanie dodatkowo przeprowadzona licytacja ustna. Licytacja ustna zostanie przeprowadzona w tym samym dniu tj. 27 czerwca 2025r. o godz. 11.30 pomiędzy oferentami, którzy zaoferowali równoważne oferty o najwyższej wartości. Podczas licytacji ustala się postąpienie w wysokości 100 zł brutto,
3) stawienie się jednego licytanta wystarczy do odbycia licytacji,
4) oferty cenowe poniżej ceny wywoławczej nie będą rozpatrywane,
5) data podpisania umowy sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu,
6) nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przed podpisaniem umowy sprzedaży pod rygorem utraty wadium,
7) wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy sprzedaży.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, tel. 95-727-81-00, adres e-mail: urzad@kostrzyn.um.gov.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście Kostrzyn nad Odrą jest Pan Zbigniew Miszczak kontakt: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl;
c) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z udziałem w przetargu na sprzedaż samochodu służbowego i ewentualnie z zawarciem umowy sprzedaży - co stanowi o zgodnym z prawem przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w oparciu o przesłankę legalności przetwarzania, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit b RODO;
d) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
e) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, przez okres przewidziany przepisami prawa w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych w zakresie archiwizacji dokumentów, a także w okresie dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
f) w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pan/Pani:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych*;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Panu/Pani:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Poniżej w załączniku zdjęcia samochodu, zarządzenie Burmistrza wraz z załącznikami.